6 april 2011

Just hemkommen från jobbet

Sitter här vid datorn och slutade jobba för en knapp timme sedan. Vuxen varning när det första man gör istället för att slänga sig i soffan eller framför datorn att jag går igenom räkningarna jag har fått från posten, sorterar upp de noga så jag vet vad som är vad. Tar fram köttfärs ur frysen så att det ska vara tinat tills imorgonbitti då jag ska laga lasagne innan jobbet.
Småplockar lite så att det fortsätter vara välstädat. När jag har gjort det + talat telefon med mamma så är jag klar för datorn.
Nu blir det att sitta här ett tag, njuta av en god loka päron och bara må tills det är dags att sova om typ en timme. Blir helt slut i huvudet av de här kvällspassen.
Känner av i benen efter crosstrainern imorse. Imorgon blir det som sagt lugnt innan jobbet men på fredag då är jag ledig och då ska jag vara hundvakt dessutom. Det är som upplagt för ett par promenader. Riktigt skoj ska det bli att ha lite sällskap och dessutom lite krav på sig att man faktiskt måste gå ut i alla fall tre promenader på dagen.
Näe.. Tror det blir ett houseavsnitt sen sova... Det känns som en sån kväll.

SuperAnte är tröööött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar