13 april 2011

Kvällsbajseri

Satt mig vid datorn för att fixa lite vid den efter att en polare installerat om den. Vips så hade timmarna runnit iväg och nu är klockan 23.30 igen och det börjar bli dags att dra sig till sängen igen. Imorgon börjar jag 11.30 vilket innebär gymmet klockan 9 med Allergo.
Ännu en gång möts vi igen käre crosstrainer...
Hade jag haft en cd-skiva hemma så hade jag bränt ut en träningscd då musiken som finns på gymmet inte är att hurra över, en del låtar är väll helt okey men sen kommer det något skit..
När jag tränar så vill jag ha fart i musiken. Det ska pulsera genom hela kroppen.
Promenaden jag tog imorse var hur skön som helst, den väckte hela mig. Att motion faktiskt kan vara uppfriskande, jag tror inte det är så många som inser det.

Angående mitt inlägg om Biggest Loser tidigare idag så var det roligt att de mötte så olika reaktioner och min personliga åsikt är faktiskt att jag är avundsjuk på dessa människor. Det jag gör med hjälp av kirurgi har de fixat med ett jävla anama och vanlig träning. Visst de tävlar om prispengar också men jag tror ärlig talat de inte är största anledningen till att man söker sig dit. Jag blir peppad av dessa människor, kan de så kan jag. Jag har alla förutsättningar för att lyckas bra, ingenting att skylla på. Då är det bara att köra fullt ut också.

Nu sitter jag här och gäspar men inbillar mig ändå att jag inte är särskillt trött. Pucko...

Sen jag börja jobba så har jag fått så otroligt sköna kvällsrutiner, det är inte många kvällar jag är uppe till efter 00.00 och det är inte många mornar som jag sover längre än 10.00. Man känner så mycket fräschare i skallen när man inte vänder sönder dygnet.

Gäääsp....

Okey då... Kanske blir sängen ändå... Blev ett glas proviva till kvällsmål idag. Var gott med något med lite smak till skillnad mot bubbelvatten eller vanligt vatten som jag annars dricker.

Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar