15 april 2011

På jobbet

Sitter på jobbet nu och halva dagen har gått. Åt min grymt goda köttgryta till middag. Blir jobbigt när man äter så lite som jag gör nu för lagar jag en måltid så kan jag räkna med att ha minst 4-5 matlådor på samma maträtt, så imellanåt så blir kosten ganska enformig.
Kommer storhandla till veckan då jag är ledig och då ska jag handla så jag har så kan jag exprimentera med lite maträtter. Skulle vilja göra kycklingsallad, potatisgratäng, grillat kött, chili con carne osv... Finns mycket att pröva men jag hinner inte äta upp det.
När jag slutar ikväll så är vi några polare som ska sitta hemma hos mig och dricka lite vin samt snacka skit såhär efter jobbet. Ska bli riktigt skönt att bara slöa. Blir dock lugnt då jag jobbar imorgon igen. Jobbar ända tills på tisdag då jag är ledig nästa gång.
Tänker ta det lugnt med gym ihelgen känner jag, får se om det kanske blir en promenad efter jobbet imorgon. Sen på söndag så är det vägning och jag tror jag kommer vara under 110kg.
Vilket skulle kännas sjukt skönt. Vill komma under 100 nu så jag får göra min tatuering snart. Har gett mig tusan på att jag inte ska göra den innan dess.

Får se om jag drar ett inlägg efter jobbet idag eller om jag skriver igen imorgon.

För säkerhetsskull, trevlig helg på er allihopa.

Hörs hårdrock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar