16 april 2011

Planering inför Birsta och kasta förstora kläder.

Oj vilken trafik det har varit på bloggen idag, skitkul!
Har fått bra respons på mitt framträdande i ÖA vilket känns super. Nu sitter jag på jobbet och  slutar om en timme, då är det tillbaka till verkligheten efter mina 5 min i rampljuset.
Ikväll så är det städning hemma i lägenheten samt utsortering av förstora kläder ur garderoben. Just nu är garderoben full med kläder men det är bara ett par t-shirtar kvar där som jag faktiskt använder. Resten ser ut som tält på mig.
Måste göra den här utrensningen så jag ser hur vad jag behöver inhandla.
Imorgon är det dags att vägas igen och min gissning är att jag gått ned ganska precis 1 kg. Tror inte de blir mer än så då mina smygvägningar inte pekat mot de men man vet aldrig, de kan ändra sig.

Till helgen ska jag till Birsta och inhandla lite grejor till lägenheten, tänkte även handla lite kläder. Jag tror jag får sätta någon slags shoppingspärr så jag inte blåser alla pengar därnere :P Skulle kunna köpa hur mycket kläder som helst känns det som. Tålamod är det som gäller, annars är det inte länge kvar tills jag står där och städar ur kläder ur garderoben igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar