20 maj 2011

Fredagkväll och lite annat.

Fredag kväll och jag sitter hemma i lägenheten. Det har grillats kött ikväll, smakade riktigt gott och bättre blev det med gott sällskap i form av min lillasyster. Nu sitter jag här och hänger vid datorn då jag inte har ork att göra något annat ikväll känner jag. Eventuellt ska jag gå ned mot stan vid 1 tiden för att "titta på fulla människor" som en vän till mig så fint beskrev det.

Känner mig piggare och bättre till mods än sist jag skrev då jag fortfarande var depp över bakslaget.
Nu på morgonen när jag vaknade så gjorde jag precis som jag skrev igår även om det kändes riktigt tungt. Jag klev upp tidigare och gick en 25 min promenad påvägen till jobbet istället för den vanliga 5 minutaren. Var otroligt nöjd med mig själv när jag kom fram.
Imorgon ska jag fara och snickra ute i skogen inför Berget 9 som går av stapeln i sommar. Det är ett airsoftevent som jag brukar vara med i som är helt fantastiskt roligt. Anpassade min semester efter det :P Alla har vi lov att ha våra tönterier. Min är att springa i skogen och tro att jag är Rambo, Terminator eller någon annan superkrigare :P.
Ibland så tror jag att jag är The Punisher när jag lirar :P

Nu blir det nog att lyssna på lite musik och chatta med vänner ett par timmar sen får vi se vart kvällen lider.

BTW

Då jag i ärlighetens namn glömt bort att ta nya bilder så får de vänta tills imorgon då min syster kan komma förbi med kameran.

Ha de bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar