11 maj 2011

Invigt min nya grill

Det blev en riktigt god middag och en bra hockeymatch till slut. Är helnöjd med smaken på köttet och det gick jättebra att grilla på min el-grill. Väldigt lätt rengjord var den också. Rekommenderar den till er som tycker om att grilla men bor i lägenhet. Blev varm på en gång.

249:- på Elgiganten. Som hittat!

Här har ni en bild från grillningen dessutom =)
Av en köttbit så blev det fyra stora portioner kött . Två av dem grillade jag aldrig utan frös in ,
 där har ni de andra två bitarna =)
Drygade ut maten med en sallad gjord på gurka, morötter och isbergssallad =) Blev riktigt mumsigt och matlåda tills imorgon på jobbet fick jag också ^^


Näe nu är det tack och godnatt tror jag. Min rygg är helt slut efter gympasset idag. Skulle verkligen vilja gå till en massör, synd att det är så dyrt bara =/.


Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar