11 maj 2011

Lediga dagen

Lite mer än halva min lediga dag har gått och jag känner mig sådär härligt nöjd. Sov ut imorse innan jag började att småstäda lite på morgonen kombinerat av Biggest Loser tittande (De gör de så sjukt bra!). Sen så strax efter 10 drog jag till gymmet då det ösregnade ute vilket gjorde att min lust för att promenera försvann. 
Däremot så blev det 20 minuter på crosstrainern samt en rygg genomkörare som kommer att kännas imorgon. 

Nu efter lunch så har jag mest bara städat på här hemma, har dammtorkat och dammsugit alla rum samtidigt som jag plockat reda på allting så att de är på sin rätta plats. Sen jag fick min nya lägenhet har jag blivit lite av ett städfreak vilket känns riktigt bra =)
Bjuder på en bild från 2006 då jag var med familjen på Rhodos.
Där vägde jag ca 90 kg så en bit dit.
Jag är påväg! 

Sen kom jag ju igår på att jag skulle grilla och nu när jag bjudit över en polare att grilla och titta på hockey så kände jag att det vore ju förargligt om jag inte kunde med min fina el-grill som jag fick i inflyttningspresent av min Pappa och hans familj. Så sagt och gjort så blev det en kycklingkorv till mellanmål som jag grillade.
Funkade skitbra även om man saknade den där rökiga smaken. Men de känns lyxigare än att steka iaf och det passar bra när man bor i lägenhet. 

Så nu tror jag faktiskt att jag ska slötitta lite på film i brist på annat. Solen skiner ute så egentligen borde jag gå ut men har som inga ärenden att göra =).

Take care =)


1 kommentar:

  1. Har för mig att jag nämnde det men på tal om Biggest Loser så kommer det ytterligare en svensk säsong efter sommaren. Är riktigt taggad :)

    SvaraRadera