10 maj 2011

Slaget om en hårdbrömacka.

Har fika på jobbet nu så jag var och tog mig en hårdbrödsmörgås så jag fick peta i mig lite energi.
Sitter nu och lider med mina två gigantiska skavsår på fötterna. Men men den smärtan har lika mycket stolhet inblandad i sig som ont.
Är som sagt ledig imorgon så jag funderar på om man ska orka hitta på något idag efter jobbet. Måste ordna lite saker direkt efter men senare kanske. Allt för att slippa vara hemma i lägenheten och inse att jag verkligen behöver städa där :P

Är som i valet och kvalet om jag ska pröva på terrängspåret och lite gåspringning imorgon eller om jag ska fara på gymmet.
Får se om jag hittar något sällskap =)

Näe nu måste jag fortsätta jobba igen. Ha de!

2 kommentarer:

  1. Oh my, Ante!
    Jag tror jag kommer svimma när jag ser dig! Du är ju så himla förändrad!! :O
    Inte nog med att du hade växt om mig förra gången vi sågs liksom! ;D Go, go mister awesome! :D

    SvaraRadera
  2. Köp plåster å på´t igen.

    SvaraRadera