31 maj 2011

Jag är ju ingen Zidane direkt.

Igår var en riktigt härlig dag.
Jobbade morgonpass på jobbet vilket gjorde att jag hade hela eftermiddagen fri
Den utnyttjade jag genom att dra på mittuniveristetet och lira fotboll. Innan dess hade jag hunnit med en cykeltur så jag fick min beskärda del av motionen.
Nu idag har jag hunnit med att gå en morgonpromenad med hunden samt gå till jobbet. Blir äta lunch med mamma idag på simhallen sen ikväll så är det dags att lira fotboll igen. Jag kan ju lugnt säga att jag gjorde inget misstag då jag la ned min fotbollskarriär då jag verkligen inte är någon Zidane eller Messi med bollen :P
Nu sitter jag på jobbet och ska göra full fart idag.

Skriver mer sen :)

1 kommentar:

  1. Du verkar ha full kontroll över din viktnedgång nu. Vad gjorde att du tappade den kontrollen och gick upp i vikt? Har du gjort andra förändringar än att operera dig? Det jag undrar är om du gjort förändingar skulle dessa ha hjälpt utan operation? Vänder och vrider på mitt beslut hela tiden.
    Lars Berglund

    SvaraRadera