4 juni 2011

Dåligt bloggande och tivoli

Jag vet... Det har varit riktigt dåligt med bloggandet nu de närmsta dagarna. Det handlar helt enkelt om att jag har en massa annat för mig. :)

Imorgon blir det ingen vägning då jag är hundvakt och bor hos min pappa där jag inte har någon våg men jag ska återkomma med vikten så fort jag har ett resultat.

Igår så var jag ned på tivolit som är här i Härnösand och det var jätteroligt att träffa allt folk, ska väll erkänna att det är en liten egotrip när man får höra att de ser skillnad och att det förändrats till de bättre när de träffar mig.

Hela den här veckan har jag kört promenader samt som jag skrev tidigare varit och spelat fotboll. Jag har haft träningsvärk i flera dagar efteråt. :)

Tror att jag ska ned på tivolit idag igen efter jobbet, tycker det är jätteroligt att gå omkring och bara titta på allt folk samt att åka karusell :)


Nästan som man längtar till kalla oktober så man får åka till Portugal!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar