12 juni 2011

Svar till Lars

Jag fick en kommentar på ett tidigare inlägg som löd:

"Du verkar ha full kontroll över din viktnedgång nu. Vad gjorde att du tappade den kontrollen och gick upp i vikt? Har du gjort andra förändringar än att operera dig? Det jag undrar är om du gjort förändingar skulle dessa ha hjälpt utan operation? Vänder och vrider på mitt beslut hela tiden.
Lars Berglund"



Här kommer mitt svar:


Jag i sthlm på Stephen Lynch :)

Jag har fortfarande inte full kontroll över viktnedgången utan det är en ständig kamp som jag förmodligen kommer att ha resten av mitt liv. När jag opererade mig så började jag även träna lite lätt. Sen handlar det om simpla saker som jag själv tycker kommer spontant, exempelvis att säga ja till att åka och lira fotboll med polarna eller ta en promenad genom stan.
Detta har kommit av både ett ändrat tankesätt samtidigt som jag känner att det går lättare och lättare att göra dessa saker och de blir då roligare.
Utan min operation och den "kickstart" jag fick av den hade jag aldrig klarat att göra de här förändringarna och HÅLLA dem.



Om du eller någon annan av mina läsare har frågor eller bara vill bolla lite med någon så kan ni alltid maila mig på andreas_wallin89@hotmail.com så ska jag svara så gott jag kan.

Sen är det ju alltid roligt att få kommentarer till det man skriver :)

Ha de bra alla :)


1 kommentar:

  1. Tack, velar vidare. Tar beslut om eventuell operation i höst.
    Lars

    SvaraRadera