13 juni 2011

Bandit Rock, Tvätt och Matlådor

Har tvätt-tid idag så jag var uppe redan halv 7 och sorterade tvätt. Nu sitter jag och väntar på att allt ska hinna torka innan jag drar på jobbet.
Mailade iväg igår och gjorde en förfrågan om en tatueringstid den 24:e. Jag hoppas verkligen att jag hinner ned under hundra tills dess. Det känns så.

Just nu sitter jag och lyssnar på Bandit Rock och bara mår. Ska strax äta lunch. Insåg att jag inte behöver laga mat på flera veckor typ då jag har matlådor för ett halvt kompani i frysen. Så nu har jag bestämt mig att jag ska ge mig in på dem. Så idag blir det Ris och Korvstroganoff till lunch sen chili con carné till middag :) Storkok is the shiet!

Fast nu börjar minuterna trilla iväg här och jag ska vara på jobbet om 35 min och har varken duschat, ätit eller hämtat tvätten här så nu måste jag börja i någon ände :)

Hörs senare :)

1 kommentar:

  1. Hej. Jag har en liten fråga. Utöver att du använder dig av Nutrilett, vad mer gör du för o gå ner i vikt? Hur tränar du? Hur ofta? Osv...
    BRA JOBBAT!!! :)

    SvaraRadera