26 juni 2011

Under hundra kilo!



29 november 2010 vägde jag: 152,7 kg. 


26 Juni 2011 väger jag: 99,2 kg!


Det känns helt jävla otroligt att jag äntligen har nått mitt största delmål. Det var väldigt många år sedan som jag vägde under hundra kg.
Det går inte att beskriva känslan.
Allt som jag kan göra nu som inte ens fanns en tanke på innan.

Bara som exempel igår när jag var hemma i Örnsköldsvik så gick jag och min mor 1,7 mil efter högakusten leden som inkluderade att jag skulle gå UPPFÖR 2 berg samt en slalombacke. För 6 månader sedan så hade det här inte varit ett alternativ. Det hade inte funnits på världskartan att jag skulle få för mig att knalla upp för en brant slalombacke. Nu säger jag inte att jag gjorde det här som ingenting för mitt i backen var hjärtat mer utanpå kroppen än innanför men jag gjorde det!

Jag måste bara säga det igen!

Fy fan vad skönt, äntligen under hundra kg!


Det roliga tar inte slut där. Just i detta nu så går tvättmaskinerna för fullt för ikväll drar jag till Sundsvall för att övernatta hos en kompis sen imorgon drar hon och jag till Peace&Love i en vecka!
AWESOME!








Massa kramar och kärlek till er alla, förlåt för bristen på bloggande den senaste tiden!


Nu kör vi för resten av livet!

1 kommentar:

  1. Ett stort grattis till din framgång! Glad för din skull! :D

    SvaraRadera