21 juli 2011

Badhus och Lasagne

Efter många om och men så tog jag mig till Simhallen. Försökte in i det sista få med mig sällskap för att på så sätt sätta lite press på mig själv.


Streetsurfer aka Waveboard
Men nu blev det inte så utan jag tog mig i kragen och streetsurfade ned dit :P.
Street Surfern är för övrigt min nya kompis som tar mig lite överallt här i Härnösand. 









Härnösand Simhall
Tillbaka till simmandet så gick det inte så bra som jag hade hoppats utan kroppen kändes seg och motivationen fanns inte där till 100%. Det är där jag har så lätt att ge upp.
Öviksklassikern som jag ska simma den 7 augusti är på 600m / 24 längder i en bassäng om man vill jämnföra. Så jag simmade det nu. Målet är att nästa gång simma 30 längder och sedan öka så att jag hunnit med att simma dubbla sträckan innan jag ska tävla. Kroppen klarar av det men jag behöver få huvudet att förstå det också.
Så om det är någon som vill simma med mig så vore det tacksamt ;) :P

Nu ska jag vika och lägga undan tvätten från imorse innan jag ska laga lasagne till familjen när de kommer och hälsar på. 

Hörs hårdrock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar