21 juli 2011

Tvätt, Simma och Martin Lidberg.

Idag har jag min lediga dag och det blir en klassisk pyssla i hemmet dag. Jag har varit uppe sen klockan 07.00 då min tvätt-tid startade.
Mellan tvättbyten så ska jag städa lägenheten hade jag tänkt.
Fint ska det bli!
Sen när jag är klar med allt så har ju det där förbaskade badhuset öppnat också så då blir det en promenad ned dit för att motionssimma innan det blir hem och göra lasagne till familjen som förhoppningsvis kommer förbi på middag ikväll. Roligt värre! 

Jag lovar att blogga om hur det gick att simma. Har ju glömt och berätta att jag ska vara med i en tävling som kallas Örnsköldsviks Halv Klassiker nu i höst. Den första tävlingen går 7 augusti och går just ut på att simma i en älv. 
De andra grenarna är löpning, skidåkning och cykling. Siktar inte på någon speciell gren i någon av tävlingarna utan jag vill bara klara att genomföra dem. Därför är det dags att satsa seriösare på träningen nu. 

Sen har vi ju förstås den magiska veckan i Portugal med bl a Martin Lidberg som instruktör. Det kommer bli en grym träningsvecka och den vill man ju orka igenom hela!


1 kommentar:

  1. Jag är avundsjuk på ditt engagemang. I sept/okt gör jag min operation. Jag ska bli lika full av energi som du!
    /Carro

    SvaraRadera