27 juli 2011

Sent inlägg om vikten

Jag har gått upp några hekton förra veckan så att måndagens vägning slutade på  96.0 kg. Men jag lägger inte så mycket vikt vid det just nu utan jag lägger större vikt på att fortsätta äta regelbundet och bra mat samtidigt som jag försöker köra på med träningen.

1,5 vecka till jag ska simma i Övik. Fram tills dess så gäller det att ta varje tillfälle till träning. Imorgon ska jag köra ett styrkepass på jobbets gym innan jag börjar jobba. Känns som det kan bli en skön start på dagen.

Ska även sikta på att ha endast en dag i veckan som är "fest" där man kan unna sig några öl osv. Nu ska jag på "Broöppningen" här i Härnösand på lördag så det får bli där nästa "fest" blir.

Nu blir det att sova så jag vaknar i tid imorgonbitti, vill inte vända på dygnet för mycket. Idag lyckades jag sova ända till klockan 11 för första gången på jag vet inte hur länge.

Take care people :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar