28 juli 2011

Gym, Jobb och Apelsinjuice

Sitter hemma i lägenheten efter en lång dag :)

Klev upp efter en natt full med drömmar där jag inte riktigt sovit som jag skulle.
Var riktigt seg i kroppen och skulle gärna ställt fram klockan två timmar men jag hade lovat mig själv att nu var det allvar.
Bara att packa väskan och göra sig i ordning. Gym innan jobbet stod på listan mot mitt nya liv.

Iväg med mig och det var fan de bästa jag gjort, redan när jag gick utanför dörren och fick solen i ansiktet så kom energin. Stegen ökade och vips var jag nere på gymmet. Tyvärr hade jag slarvat med frukosten så jag fick inte ut så mycket i styrketräningen som jag ville men jag fick köra igenom bröst, axlar, mage samt avslutade med benböj och utfall. Det var riktigt skönt att riktigt få svettas ur kroppen, de blir en annan genomkörare än vad man får när man simmar men ack lika skönt.
Snart så ;) haha

















Sen upp och käka pastasallad innan jobbet, hjärnan ville ha mer än vad kroppen tålde men jag tvingade mig själv att stoppa upp så de gick bra ändå :).

Sen en lång dag på jobbet som avslutades riktigt bra till sist. Nu sitter jag här och gör mest ingenting med ett glas apelsinjuice i handen. Blir nog en tidig kväll ikväll också, har börjat vända tillbaka dygnet med sängdags vid 11.
Det påverkar hela dagen har jag märkt.

Nu har jag fått skriva av mig lite.

Take Care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar