1 augusti 2011

Söndagsvägning på en Måndag.

Då jag hade bråttom iväg på söndagsmorgonen så missade jag helt min vägning men istället så körde jag en måndagsvägning idag. Förvånandsvärt så hade jag gått ned i vikt den här veckan, kändes inte riktigt som de i kroppen men något hade inträffat.

Den nya vikten stannade på 95,1 kg vilket ger en totalviktnedgång på -57,6kg. Nu ska det kämpas för att nå -60kg! På söndag ska jag delta i en simtävling i Övik. Siktar inte på en bra tid eller en bra placering, mitt mål är att överleva hela vägen i mål.

Det ska vi nog kunna ordna!

Idag så blir det jobb sen hoppas jag på att få med en kompis och bada i en sjö ikväll så ska jag nog testa på lite distanssimning där också då tävlingen på söndag är efter en älv.

Nu gör vi det bästa för att göra det här till en toppendag!

Take Care

1 kommentar:

  1. helt sjukt mycket ju, du har ju gått ner hela jag plus flera kilo till! det är ju galet mycket :)

    SvaraRadera