27 augusti 2011

5,5 mil på cykel genomförd

Ligger just ni i ryggläge hemma hos föräldrarna efter att ha cyklat 5,5 mil. En tävling här i Örnsköldsvik som heter Själevadstrampet.
Kom i mål på tiden 2timmar och 35 minuter. En bra tid tycker jag då jag var helt tom på energi sista milen.

Det var en jäkla upplevelse med så många tävlande runt omkring en.
Det känns dock att man inte har en rejäl grundträning då orken tröt både en och två gånger under loppet.
Men jag tog mig genom och för mig så är det viktigast.

Nu ska jag samla ork för att åka till Umeå på födelsedagsfest.

Risken är dock väldigt stor att jag hittar en skön fotölj och tar en tupplur efter 1 öl.
Får be någon nypa mig om jag börjar snarka :)

Nej nu är det dags att packa väskan för att bege sig.

Ha det bra folket!

1 kommentar: