23 oktober 2011

Lite spännande nyheter!

* Idag har jag tränat och sprungit 3 km på 22 minuter. Jag gick så att jag totalt rörde mig 5.8 kilometer innan vi avslutade med utfall, hoppa på ett ben, gå på hälarna och gå på tå. Förmodligen såg jag ut som en dåre men jag var en hälsosam dåre.

* Jag har fått en sponsor hemifrån som lovat att håller jag igång och tränar MINST tre hårda pass i veckan fram till och med V17 så betalar han halva kostnaden på min kommande träningsvecka i Portugal med Springtime då! Hur härligt är inte de?

* Den 1 november flyttar jag in i en 2:a här i Härnösand. Äntligen ett sovrum, toppen!

* Avslutningsvis så har jag beställt nya iPhone 4s då min älskade iPhone 3gs har gjort sitt efter över två års vänskap.

Bergspasset - Portugal, Vill tillbaka!

Kort sagt så mår jag riktigt bra just nu :) 

1 kommentar:

  1. Oj, vilken imponerande viktresa du har gjort! Grattis och fortsatt lycka till!!

    SvaraRadera