16 oktober 2011

Sista dagen i Portugal

Efter att ha hämtat mig efter Pricka tiden så avslutade jag min Portugalresa med ett sista pass där jag promenerade runt den 3,4km slinga som jag besegrade första dagen. Det kändes som en bra avslutning.

Senare på kvällen var det bildvisning och prisutdelning där de gick igenom veckan.
Fortfarande såhär ett par dagar senare så vet jag inte hur jag ska beskriva det.
Efter att ha sett ett fantastiskt bildspel med underbara bilder från veckan som varit så delade de ut priser, bland annat till Veckans kämpe.

Det blev jag.

Det var en helt fantastisk känsla och få höra när Nina från Wellness läste upp min motivering och jag fick gå upp och hämta pris och ta emot applåderna.
Redan innan var jag oerhört stolt över mig själv för att jag klarade av veckan men att dessutom bli uppmärksammad för det satte verkligen pricken över iet.
Känslan när alla deltagarna applåderade ska jag bära med mig länge och plocka fram när de känns jobbigt att knyta på sig skorna och ge sig ut.

Jag har nu fått alla verktyg jag behöver för att lyckas med min viktnedgång. Nu ligger allt hos mig.

1 kommentar:

  1. Grattis Antelicious!
    Fan vad härligt att du fick priset!
    Allergikern är stolt över dig! ^^,

    SvaraRadera