16 oktober 2011

Bilder från Portugal

Slänger upp ett gäng bilder från Portugal helt osorterat, alla bilder är inte mina utan vissa är stulna från andra deltagare hoppas de är okey :)

Bergspasset
Jag och Anna som hjälpte mig igenom Bergspasset.

Stranden

Några av de underbara instruktörerna


Jag och Martin Lidberg

Jag och Nina från Wellness

Martina Haag och Nina från Wellness

Johanna och Nina var de två tjejerna som repsenterade Wellness under veckan. Två toppen tjejer.

Martin Lidberg föreläser

Boxpass 

Bergspasset

En helt knäckt Ante efter Bergspasset

Martin

Louisa, sexbarnsmamma och Svartbälte tredje dan i karate. Otroligt häftig kvinna.

Nina och Jag på Fysikpasset

Lg och Martina

Mikkis får pris av LG

Bergspasset

Pass vid stranden

Föreläsning om kost

Bergspasset

1 kommentar:

  1. Häftig resa! Såg ut att vara jobbig men samtidigt riktigt rolig å spännande! Kul att det går bra för dig och du ska veta att jag tycker att du är en kämpe och du är värd all lycka! Så otroligt duktig och stark :) ha det bäst!

    SvaraRadera