17 oktober 2011

Tillbaka i verkligenheten

Så är man tillbaka i vardagen. Frost i gräsmattan på morgonen, ett jobb att gå till och eget ansvar för träningen igen. Jag saknar redan alla instruktörer och deltagare som peppade mig framåt.

Då jag fått order om en lugn start med träningen och att den ska inledas först på onsdag med en riktig promenad så håller jag mig till det men det är en skön känsla då det spritter i kroppen efter att få ge sig ut.

Jag har inte bestämt mig än vad det kommer bli för träning som jag ska satsa på men förmodar att de kommer bli en ganska varierad för att behålla orken och modet.

Nu är siktet inriktat på V17 då jag vill tillbaka igen till paradiset i Monte Gordo.

Men först och främst så vill jag ta mig under 90 kilo så jag får ta mig ned för en helg med shopping i Stockholm som jag blivit lovad av min käre mor. Dagsvikten är 95,8 kilo. Men nu är jag mer motiverad än på länge.

Dags att äta middag.

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Så himla duktig och inspirerande! Blev tårögd när dom berättade motiveringen och du fick gå upp och hämta pris, det var du såå värd. Du var också verkligen värd att vinna skorna :) GRATTIS! & keep going strong.

    SvaraRadera