3 november 2011

Min egna pricka tiden :)

Kände att idag var det verkligen dags för ett löppass. Så efter att fixat lite grejor på jobbet så tog jag mig en promenad ned till simhallen och simhallens gym.

Tidigare idag så pratade jag med mamma som upplyste mig att även om jag springer 3 ggr i veckan så blir det bara en timmes effektiv träning i veckan. Visserligen bättre än inget men jag har gått om utrymme för mer.

Så idag när jag sprungit ungefär hälften av mina planerade tre kilometer så kände jag efter vad kroppen sa och insåg att idag ska vi fan köra längre.

Så idag blev det helt på egen hand utan draghjälp 5250m!

Exakt samma som jag sprang i Portugal fast jag bättrade på min tid med dryga 2 minuter.

Nu känns de skönt i kroppen.



Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar