1 november 2011

Insåg just att jag snittar över -1kg i veckan...

Idag är det exakt en månad kvar tills första december.
Den första december började jag min nutrilettdiet som skulle förberedde mig och min kropp inför min gastrik bypass som jag genomgick den 20 december 2010. Sen jag började dieten har jag gått ned 58,3 kilo. 
Det här innebär att jag har en månad på mig att nå - 60kg på ett år. 1,7 kilo ska bort. Den vetskapen gör att jag känner mig mer motiverad än på länge. 
Det känns jätteroligt att jag kommit igång med löpningen och att det är något jag tycker är roligt. 

I detta nu håller jag på att avsluta min matdagbok som ska skickas ned till Stockholm där jag förhoppningsvis kan få lite nyttiga tips angående min träning och kost.

Målet är Portugal V17. Det är då allt gäller. Då ska jag tillbaka till paradiset.

Men återigen, 58,3 kilo. Det är en siffra jag bara kunde drömma om för 11 månader sedan.

Jag är stolt över mig själv, nu gäller det bara att hålla ångan uppe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar