28 december 2011

Åh underbara Portugal, Nya bilder.

Idag fick jag hem skivan från min älskade Portugalresa. Kan knappt vänta tills jag ska dit igen. 

Tänkte att ni skulle få se någon bild, varnar bara. Mitt fightingface är bedrövligt, ser gråtfärdig ut på varje bild, men jag njöt av varje sekund. Tro mig.


0% Teknik 100% Hjärta.

Underbara bergspasset
Världens bästa barnvakter!

I mål efter Bergspasset, en frihetskänsla i hela kroppen.

Det är inte svårt att kliva upp klockan 07.30 och jogga på morgonen om det är med den här utsikten... 

Pricka tiden, 5250m utan att stanna eller börja gå för första gången!

Underbara Wellness gav mig pris.

Sen hade jag tur och vann nya löparskor från Runnerstore!

Nöjd och generad kille!

Då allt är en tävling så kunde ju inte Mamma vara sämre så även hon vann ett pris.

Avslutningsmiddagen med alla underbara människor som varit med under veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar