18 december 2011

En söndagsförmiddag

Klev upp vid halv 9 idag, gick ned och satte mig och åt frukost hemma hos mina föräldrar.

Det var dags för långpass idag, kanske inte som ett långpass som för er tränade människor men för mig så var det ett långpass.

For bort på gymmet där morsan redan kört en timme, hon hade också långpass idag... Hon skulle springa 6 timmar på löpbandet, bara sådär.
Vissa är ju konstigare än andra kan man ju säga.

Tillbaka till mitt pass så inledde jag med att gå en kilometer innan jag började springa. Efter en mil så stannade jag och gick en kilometer. De var mitt långpass.

På tisdag är de 1 år sedan jag opererade mig. Ska försöka skriva ihop ett bra inlägg tills dess.

Dags att klä på sig och möta dagen då :)

Avslutar med några bilder :)










Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

1 kommentar: