14 december 2011

Funbeat.se och Frukost!

Tillbaka!

Ibland blir bloggandet så otroligt dåligt att jag gömmer mig en vecka, inte medvetet utan de bara händer. Men men gjort är gjort. Nu sitter jag här med frukosten och lägger upp hur min dag ska bli. I måndags var jag och simmade ett pass, de första simpasset på länge.

Idag så har jag splitpass på jobbet så på långrasten ska jag ned på gymmet och springa med en kompis. Skönt ska de bli och jag siktar på minst 5 km.

Det sköna när man har sånt här långpass är att jag hinner både träna OCH gå hem och lata mig :).

I inlägget tidigare så hade jag fått några frågor om vad det var för app som jag hade till min iPhone.
De är funbeat.se´s egna app som ni kan ladda ned gratis och pröva här!
Funbeat.se, ett träningsforum för alla som tränar!














Avslutar med ett inlägg på min "Breakfast for champs!".

Yoghurt, Juice och en smörgås!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar