7 december 2011

Det finns inga uppförsbackar på gymmet

Blev aldrig att jag stack till gymmet istället så sprang jag iväg på en 4 km löptur i det fria. Det är sjukt vilken skillnad det blir direkt när man springer utomhus.

+ Luften är så mycket bättre, speciellt när de är lite småkyligt ute som nu.
+ Det finns bättre träningsmöjligheter då du både får prova på uppförs och nedförsbackar som du inte stöter på när du springer på ett löpband.
+ Du får träna själv på att hålla samma tempo hela vägen, inte bara anpassa sig efter inställda farten på löpbandet.

Kort sagt härligt med utomhuslöpning även om de är bekvämare att springa på gymmet.

Enda - som jag kan hitta är  ju att backarna är ju så jävla jobbiga ;P

2 kommentarer:

  1. En fråga Andreas. Vad är det för app du har bild på? Jag kör mina Stavgångspass och löpning vi Endomondos app men din är ju på svenska och via Telia om jag inte ser helt fel!

    SvaraRadera
  2. Hej Andreas
    Funderar samma sak som ovanstående

    SvaraRadera