7 december 2011

Löften till sig själv, träning och bloggens framtid.

Efter en fantastisk helg i Göteborg så är jag tillbaka i verkligheten. Känner att de måste läggas ännu mer energi på träningen just nu.
Håller på att göra mig i ordning för att dra på gymmet nu innan jobbet. Har lite blandade känslor om hur kroppen känns men ett träningspass ska det bli.
Nu vill jag verkligen gå in allt för att fixa de sista kilona ned under 90kg så därför har jag sagt att de blir inga fester (alkohol) innan nyår då jag ska på en kryssning med några vänner. Är jag inte nere under 90kg där så förlängsperioden tills jag varit i Portugal V17.

Givetvis undantaget Åhlens Marathon som är min belöning när jag gått ned under 90kg då grenarna består av ett pass träning, ett pass shopping och ett pass vindrickande på kvällen. ;) Så det finns ingen anledning att oroa sig tjejer. ;)

Givetvis är det inte bara alkoholen ska kortas ned utan jag måste bli bättre på att käka regelbundet, något som har slarvats med mer och mer.

Målet är som sagt först och främst Portugal V17 innan jag siktar vidare mot att kunna springa New York City Marathon 2013. Kanske låter länge tills dess men jag har en hel del som behöver tränas.

Jag som hade en tanke på att sammanfatta och avsluta bloggen 20 december iår då det gått ett år sen min operation. Nu har jag planerat så otroligt mycket att jag omöjligt kan sluta dela med mig av hur det går. :)

Spana in den här videon från New York City Marathon så får ni se vad jag har givit mig in på :D






Näe, här blir inga kilometer fångade. Nu drar vi :)

1 kommentar: