22 januari 2012

En helg i paradiset

Sitter halvsovande i bilen påväg hem efter en helg i Åre.
Den har varit ett otroligt skönt avbrott i vardagen med go mat, familjen och framför allt en helg ägnad till träning.
Visst när man är hemma då brukar det gå att få iväg ett träningspass men man blir alltid dragen i från olika håll att hitta på aktiviteter. Det är ju alltid trevligt men träningen blir lätt lidande.

Nu har jag tagit med mig ett par längdskidor hem till Härnösand så jag siktar på att ge mig ut på ett skidpass nu i veckan som kommer :)

Idag innan vi åkte så hann jag med att åka ytterligare 5 km vilket gjorde att helgen slutade med totalt 20 km längdskidåkning och 8 km promenader.
Dessutom visade jag vem som bestämmer när familjen var och bowlade ;)

En riktigt toppen helg kort sagt!

Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar