23 januari 2012

Tv-spel, kvällsläsning och Springtime Travel!

Idag har jag vilodag, hur skönt som helst att med gott samvete bara kunna sega på.. Visst jag har jobbat också men idag när jag hade min 5 timmars lunch då jag jobbade delat pass så var det inte tal om någon träning. Det blev 5 timmar i sträck framför tv-spelet istället. Kvalitétstid med sig själv.

Sen nu när jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett paket på posten. Nyfiken slet jag upp det och det var min bok som jag vann via Springtime Travel. Nu har jag kvällsläsning också!

Den som är intresserad av olika träningsresor, allt från dans och sång med träning till stenhårda veckor med idrottseliten kan kika in på Springtime Travels hemsida. En helt otrolig upplevelse säger jag bara. Åker på min andra resa nu i April <3.

Nu blir det film innan kvällen avslutas med lite bokläsning.

Hörs!


Såhär stelt kan jag le på bild! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar