20 januari 2012

Nervositet i paradiset

Framme i mitt paradis, Åre.
Sitter just nu i soffan smått nervös inför morgondagen då jag kommer vara med i tidningen igen. Skillnaden mot tidigare så kommer jag ev posera utan tröja beroende om de väljer att ta med de bilderna.
De är ett stort steg för mig, jag har sen de blev bestämt att jag skulle operera mig varit öppen med att jag ska göra det och allt vad det innebär. Det var därför jag startade den här bloggen bland annat. Nu är det dags för sista steget. :)
Missförstå mig inte, jag ångrar inte att jag opererade mig, jag är bekvämare utan tröja nu än vad jag var när jag var som störst. Men just nu är det de enda negativa av en lång positivresa.

Vem vet, jag kanske oroar mig onödan. Bilden kanske inte ens kommer finnas där.

Hur som helst, det är otroligt roligt att få möjligheten att vara med i tidningen. Förhoppningsvis är de någon som vill läsa om mig :)

Imorgon är det 15km skidor och morgonpromenad på agendan.

Hörs hårdrock.





Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

1 kommentar:

  1. Heej!,och grattis till din stora bedrift :) nu när du är så duktig så kan du få en massage av mig
    Kram naprapat Kina petre i Härnösand

    SvaraRadera