21 januari 2012

Morgonpromenad

Efter att jag vaknat till och hunnit landa angående mittuppslaget så gav sig jag och mamma ut på en 3 km morgonpromenad, hur skönt som helst att bara vakna till.
Fick även möjlighet att testa min nya pulsklocka. Har inte fått koll på alla funktioner än då jag varit van att helt köra efter Funbeat.se´s iPhone app hittils. Där mäts inte pulsen utan där mäter jag bara hur långt jag har rört mig och vilken snitthastighet samt vart jag har rört mig.

Det har räckt utmärkt för mig. Men nu ska vi upptäcka pulsträning också.

Dags att ladda om batterierna ordentligt för idag är det 15 km längdskidor som står på agendan. Sist jag åkte längdskidor var på gymnasiet och då blev jag så förbannad och trött att jag försökte ta bussen hem efter halva spåret. Förhoppningsvis har tjurskallen tänkt om tills den här gången annars kommer jag få en lång promenad genom Åre-skogen.

Återkommer med uppdatering om hur det har gått :)

Ingenting är omöjligt - Gunde Svan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar