5 februari 2012

Orken tog slut

Bröt just mitt näst sista pass här i Globen, de var inte tråkigt men jag är helt slutkörd.
De går inte att köra då psyket vill gråta mer än träna , jag behöver påfyllning! -> Banan!

Fast jag hamna bredvid en som jag träffade i Portugal så hade jag inte orken att fortsätta när de blev för mycket kordination inblandat i passet. Jag har gått ut och kört på tok för hårt under gårdagen för att klara hela helgen som jag ville.
Synd men inget jag ångrar då jag har haft asroligt på alla pass hittils.
Nu blir det att ladda med en banan och invänta föreläsning med Ola Skinnamo.
Sen ska jag lägga all energi på dagens sista pass som är Zumba. Lika mycket kordination där som på Body Art men inte lika mycket bål och lårstyrka som är de muskelgrupper som är slutkörda nu.




- from my awesome iPhone!

Location:Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar