2 februari 2012

Portugal förändrade i mitt liv

Imorgon bär det av, väskan är packad och biljetterna är utskrivna. Imorgon klockan 09.00 beger jag mig ned till Stockholm för en helt fantastisk helg med träning och vänner.

När jag satt min fot i Portugal så förändrades mitt liv, jag har alltid tyckt om att göra saker, resa, träffa folk och utvecklas. När jag insåg att jag kunde göra alla de sakerna samtidigt så öppnades en ny värld för mig. Jag kan göra allt jag vill och må bra samtidigt.
Att boka in en träningsresa är inte bara en resa att boka och sedan längta till, att spara pengar till. Resan börjar redan vid bokningstillfället. Att få lägga upp en målbild, vad vill jag klara av där, hur ska jag ta mig dit och vad behöver jag utveckla?
Träning, kost och inställning. Jag säger inte att jag klarar allt detta till 110% men jag vet att jag klarar det bättre än när jag la mina besparingar på att resa runt i Europa på en resa de enda minnen jag idag har kvar från sitter runt midjan. Nu är jag orättvis, Europa gav mig många fina minnen också men inte de upplevelser och den stolthet som jag fick efter min resa i Portugal.

NIKE BLAST 2012 är inte en träningsresa i Portugal men det är inte en fylle-weekend i Stockholm heller. Det är två dagar fulladdade med alla möjliga olika program, föreläsningar och  träningspass med målet bättre hälsa!

Jag vet att jag kanske är överladdad men det är så jag känner. Livet är bra nu, jag tycker om mig själv, min omgivning och vart jag är påväg.

Stockholm här kommer jag!


Venedig 2010
Sverige 2010

Portugal 2011

3 kommentarer:

  1. Don't forget to visit me and Slovenia one day again. :)

    SvaraRadera
  2. Det är många som känner igen sig i dina ord. längtansfulla till något roligt. Att stå för det och beskriva känslor så bra är inspirerande för andra. Det är då bloggen når ut. att skriva om vad man ätit och vart man är är inte lika läsvärt. Jobba på och ha så kul ihelgen.

    SvaraRadera
  3. very nice! :)
    Eva Lopes

    SvaraRadera