29 mars 2012

Planering, Simma och ett gäng pantertanter!

Haft min lediga dag idag.
Spenderade den hos bästa Allergo där vi har planerat vårat välgörenhetslopp. Sakta men säkert börjar projektet ta form till verklighet och imorgon skall det ansökas om tillstånd hos kommunen. Förhoppningsvis går allt vägen och dröm kan bli verklighet.
Så fort vi har ett klartecken ska jag utveckla loppet här på bloggen.

Sen blev det en promenad till stan för att äta lunch/middag med Angelica, verkligen på tiden då vi sagt att de ska bli av hur länge som helst nu.

Efter kort stopp på kaffe hos Maria så drog jag vidare till simhallen för att simma några längder, trodde jag...
Jag och Emelie kör igång och simmar men efter strax över 40 längder så stängde simhallen, vi hade tagit fel på tiden. Kvar var endast tanterna på vattengympan som just skulle börja sitt pass. Innan jag vet ordet av så har Emelie sprungit och kollat om vi får vara med.
Självkar så fick vi det, enda motkravet var att vi skulle ta det på allvar och verkligen köra hårt.
Inga problem tänkte vi och tog plats i vattnet.

JAG HAR ONT I HELA KROPPEN!

Totalt slut sitter jag nu här i soffan och ser kvällens repris på Biggest loser (Ondemandboxen är grym).

När avsnittet är över så ska jag ta och laga matlådor så jag har bra mat färdig hemma.

Bjuder på dagens låt, grym att träna till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar