5 april 2012

2012, ett år fullt av tävlingar!

Vilket 2012 det här ska bli!


Fabriksloppet 2012  15 km längdskidor - GENOMFÖRT















Springtime Portugal Träningsvecka med Martin Lidberg mfl - 21 april -28 april












Karlstad Statslopp 10 km löpning - 16 juni


















Vansbrosimningen 3 km simning - 8 juli
















Höga Kusten Halvmarathon 21,1 km löpning - 4 augusti










Lidingöloppet 30 km löpning - 29 september







Kort sagt, jag har inte tid att vara sjuk!
Slut på festandet, slut på slarv med kroppen. Nu är det allt eller inget som gäller!

3 kommentarer:

  1. Du har blivit...

    ... en av DOM.

    Jag vet ej om detta kan förlåtas Ante.

    SvaraRadera
  2. Åh, du e så duktig =) Började min flyttid i Söndags och jag ska opereras 3 Maj =)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också till Monte Gordo nu på lördag, då ses vi säkert! :-)

    SvaraRadera