10 maj 2012

Öviksbo och nytt personbästa.


Nu har jag landat här i Örnsköldsvik. I min nya fina lägenhet har jag sen i lördags hunnit med tre löppass, två arbetsdagar och en hel del möblering hemma.
Idag så var jag med på min mors löpgrupp där vi körde långa intervaller.

Det blev 9,76 km totalt med uppvärmning, 5x4 min intervaller och nedvarvning inräknat.
Orken kändes bra men benen stumnade på slutet. Kan ha och göra med att jag igår på Hägglundsjoggen satte nytt personbästa på 4km. Jag siktade på att komma under 25 minuter och jag slutade på 21m 53s så jag får vara riktigt nöjd med den tiden.
Nu blir det vila från löpningen tills på söndag då jag har ett distanspass på schemat.
Men just i detta nu så tänker jag sjunka ned i soffan och bara slappna av.


See you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar