13 maj 2012

Brist på internet och nya träningsvanor.

Aktivt bloggande var det jah... Till min ursäkt så har inte bredbandet hunnit aktiveras i den nya lägenheten än så jag får passa på att blogga nu när jag har rast på jobbet.

Min första vecka i Örnsköldsvik blev perfekt träningsmässigt. Tre löppass och ett fyspass. Drömscenariot vore att kunna bibehålla den träningsmängden per vecka så kommer det bli riktigt fina resultat både vikt och prestationsmässigt.

Idag efter jobbet så ska jag upp och vara med i moders löpgrupp på Brux. Perfekt med ledarledda pass då jag alltid pressar mig själv hårdare då.
Ska försöka köra igång med ordentliga matvanor och minst tre träningstillfällen i veckan. I det skulle jag också behöva lägga in simpass då Vansbrosimmet närmar sig med stormsteg. Får ju inte låta  Fröken M smiska mig totalt. 

Nu blir det att lägga krutet på veckans sista arbetstimmar!

Ska köra lite mobil-bloggande i veckan.

Cya later

1 kommentar:

  1. Ha ha! Fröken M har levt ganska vått, men inte pga vatten. Ska du hålla på så där får väl jag också skärpa mig! Alkoholrestriktioner och några pass i det blöta och du kommer se min akter guppa förbi dig. :-) Går lite dåligt just nu med löpning och annan träning, har för första gången i livet känt av våren och grejset som flyger runt. Kan knappt gå utan att få andnöd. But I will be back!! Puss och Kram Fröken M

    SvaraRadera