17 juni 2012

Tillbaka hemma

Efter en underbar helg i Värmland hos släkten så är jag nu tillbaka hemma i norr. Helgen har varit fantastisk på många vis.

Först och främst faktiskt för att min lillplutt till kusin tog studenten (känner mig gammal som gatan då jag inser att det faktiskt var fyra år sedan jag gjorde det).

Sen har det ju sprungits också. Karlstad Stadslopp var mitt första "stora lopp" och en riktig upplevelse. Känslan av att få starta tillsammans med flera tusen andra deltagare går inte att beskriva. Nu kan jag knappt vänta till den 8 Juli då det begär av till Vansbrosimmet.

Men först så har vi tre veckors träning innan vi är där. Imorgon är det styrketräning på schemat.

Nu blir det att se lite tv innan det är dags för att sova.
Det har varit en lång helg och jag är en sliten kille just nu.
Har lagt in min medalj från loppet i vitrinskåpet. Förhoppningsvis får den snart sällskap.





















Uppdaterar mera imorgon.

Cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar