2 juni 2012

Uppladdning inför dagens tävling

Det har varit en nervös morgon. För första gången så tänker jag springa milen med krav på mig själv om ett bra resultat.Målet är att för första gången springa 10 kilometer under 60 minuter.
Vankat av och an i lägenheten hela morgonen. Positivt på det sättet att jag i mitt nervösa tillstånd hunnit med att dammtorka nästan hela lägenheten.
Lönar sig att vara manisk ibland..

Nu har jag varit ner och hämtat nummerlappen nere vid starten. Ser numret som ett bra tecken.

#9 Vår allas Wernblom. 

Kalla mig hopplös men ända sen jag lärde mig känna igen siffror så har jag kopplat dem till mina favorit hockeyspelare. När vi tränade läxläsning hemma så satte vi det till och med i system för att jag skulle vilja göra den annars så tråkiga matteläxan.

Pierre Hedin (#3 som han hade då) x Per Hållberg (#7) = Peter Forsberg (#Vet ni inte vilket nr så gå och lägg er).

Så dagens nia känns som ett bra tecken.

Nu är det dags att göra sig i ordning. Klockan 10.30 ska jag möta mor vid starten. 
Den bestämde sig för att stå på högkant... Aja ni ser den ändå :)

Önska mig lycka till, det kommer jag att behöva.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar