31 maj 2012

Kikar in med ett kort inlägg.

Sitter hemma i soffan just hemkommen efter ett kvällspass på gymmet. Det börjar bli riktigt roligt att träna nu på alla plan.
Känner att jag ökar i vikter på gymmet samtidigt som jag känner mig starkare och snabbare för varje löppass som går. 

Imorgon så blir det ett gympass innan jobbet, sista träningspasset inför löpningen på lördag. Ska försöka springa i 6 minuters tempo i 10 kilometer.
Känner mig osäker om jag kommer att klara det men samtidigt känns det tryggt då Mamma ska springa med mig. Hon är grym på att sätta tempo och kan dra mig igenom de mesta. 
Även om det skulle skita sig på lördag så är första stora målet Karlstad stadslopp den 18 juni. 

Nog med dravel, nu är det dags att sova.


1 kommentar:

  1. Massa lycka till idag. Hoppas det blir en fin dag/ Anna K

    SvaraRadera