23 augusti 2012

Jag har inte tid med det här!

Kan idag erkänna för mig själv att jag var lite hård mot mig själv efter gårdagens träningspass. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt andas och jag lät som en kraxig kråka.
Kortsagt jag var dyngförkyld. Så självklart går de dåligt att träna när jag hade de i kroppen som var på gång att bryta ut.
Därför är jag idag hemma från jobbet och bara försöker vila upp mig själv.
Just i detta nu ligger jag i soffan och tittar på Scrubs samtidigt som jag försöker tvinga mig själv att dricka vatten.
Ska snart ta mig in i duschen, man känner sig så jävla ofräsch när man är sjuk.

Några som har några mirakelkurer för att bli frisk snabbt, jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu.


2 kommentarer:

  1. Zink och C-vitamin - helst i naturliga former: apelsin, kiwi o dyl. Vatten. Och så vila, sova sova sova. För mig funkar stark mat, typ en riktigt stark Thai soppa, men vet inte om din mage klarar det.
    Har inte kommenterat förut. Kan bara säga att du är fantastisk, vilken inspiration!! Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Värm upp mjölk, pressa i så mycket vitlök som du vågar och sätt även i honung. Det är äckligt men gå och lägg dej direkt efter och du mår bättre dagen efter. Inte helt frisk men man blir bättre =).

    SvaraRadera