18 oktober 2012

Alternativt slut på nutrilettkuren

Är just nu nere i Härnösand och på besök hos kära syster som fyller år imorgon. Åkte ned hit efter jobbet och åker hem imorgon eftermiddag för att hinna upp till MODOs hemmamatch på kvällen.
Nu är dag 4 avslutad på nutrilettkuren och jag är nere på 85,9 kg, målet från början var att ta mig igenom 21 dagar på dieten men då jag rasat 2,9 kg på 4 dagar så har jag satt upp ett alternativt mål. Om jag når ned till 82,7 kg innan dess så kommer jag kliva av nutrilettkuren då jag inte vill svälta mig själv för mycket på det här sättet samt att jag vill återgå till träning så snart som möjligt.
Viktigast är trots allt att ta sig under 85 kg och hålla de så att jag blir remissvärdig.

Nu ska jag och min mage som kurrar ovanligt mycket ikväll ta och sova.

Godnatt allihopa! :-)


- from my awesome iPhone!

1 kommentar: