21 oktober 2012

Lite sammanfattning

Nu har jag gått en vecka på nutrilettpulver och det har gått över förväntan. Trodde att både skakningarna och hungern skulle vara värre än vad den varit. Istället har jag med glädje kunnat märka resultat, både synliga i spegeln och att det märks på kläderna.
Sen jag började i måndags så har jag gått ned 88,7 till 84,4 kg och har 1,7 kg kvar till mål.
Jag sa från början att jag skulle köra på nutrilettkuren i 3 veckor men jag har väldigt svårt att tro att de resterande 1,7 kilona kommer ta 2 veckor att bli av med.

Något jag däremot kommer att fortsätta att undvika och som är nödvändigt för att nå de mål jag har inom träningen är godis, alkohol och skitmat. Jag tänker inte sätta upp några datum som jag ska hålla detta utan jag ska helt enkelt försöka få det till en naturlig del att skilja på vardag och fest (Som mamma så vackert brukar säga ).

När jag är klar med nutrilettkuren så kommer jag försöka kombinera konditionsträning med styrka för att bygga upp rygg och bål där jag är väldigt svag idag.

Men först så ska vi nå -70 kilo!

Ha de bra alla!


2 kommentarer:

  1. Gör du inget annat än att fuska? Först måste du stämpla ihop magen för att gå ner i vikt och sen så måste du använda dig av nutrilettkur för att nå dina mål. Det är två år sedan du gjorde din operation att du inte nått 70 kilos nedgång än beror på att du super för mycket och inte sköter dig.

    Om du istället för att söka konstant bekräftelse på facebook och på din blogg kanske det skulle gå bättre för dig.

    SvaraRadera
  2. Må Andreas vara en fuskare och kanske super han för mycket, men han står för det. Han gör det öppet på facebook och på sin blogg, så nog har han gjort en fantastisk resa hitills.
    Han har ALDRIG försökt vara ANONYM och inte stå för det han gör! Utan han kämpar på för att nå sitt slutmål och han gör det fruktansvärt bra! Keep going Ante!

    Plus att jag tycker om man har en åsikt ska man stå för det och inte gömma sig under ett anonymt inlägg!

    SvaraRadera