6 oktober 2012

Tillbaka i Paradiset - Del 1

Nu är jag påväg igen!
I skrivandes stund så sitter jag Arlanda och väntar på att få gå ombord på planet som ska föra mig tillbaka till ett av mina favoritställen på jorden. Monte Gordo, Portugal. Jag reser även denna gång med Springtime. Detta blir min tredje resa hit och kanske också den roligaste då vi den här gången åker hela familjen. När jag tittar på schemat för veckans träningspass så märker jag hur mycket jag har utvecklats sen jag senaste åkte i våras. Jag planerar träningen på ett annat sätt och sätter högre förväntningar på mig själv på vad jag ska klara av under veckan.

Det är så spännande att sitta och kika på alla andra som också ska gå ombord, när man reser såhär på träningsveckor så blir det en helt annan gemenskap än vad man skapar på en charterresa. Alla kommer svettas, slita, äta och umgås med varandra. Jag ser fram emot att få träffa en hel del bekanta från de tidigare resorna men också att få träffa nya härliga människor. Det går nästan inte att beskriva atmosfären som är runt Springtime.

Nä, nu är det dags för ett toabesök innan jag går ombord på planet.
Vi hörs senare när jag är framme i solen.

//En överlycklig Andreas

En bild från resan i våras. Träffade många underbara människor. 

1 kommentar: