6 oktober 2012

Tillbaka i Paradiset - Del 2

Efter en dag fullt av resande så sitter jag på Nox Lounge här i Monte Gordo, incheckningen på hotellet är avklarad och kvällsmålet är avklarat. 

När jag hoppade av bussen så stod alla ledarna där och väntade på oss precis som vanligt, lite fånigt kändes de som att träffa släkten igen då jag haft flera av dem på de tidigare resorna och de har varit med och skapat flera underbara minnen härifrån Portugal. Ikväll så ska jag sitta här en stund, läsa lite om MODOs senaste match (sur förlust efter straffläggning) och bara insupa atmosfären, inse att nu är jag här igen. 
Imorgon så ska jag inleda dagen med en jogg längst stranden i soluppgången innan jag kliver på veckan fullt ut, kan knappt bärga mig.

Som sagt, paradiset på jorden.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar