22 januari 2013

Dags för bålstyrka!

Nu börjar jag äntligen bli människa igen efter helgen, träningsvärken är inte lika elak idag och jag har fått tillbaka lite rörlighet.
Igår så fick jag även ett helt gäng med olika träningsövningar skickad till mig från Andreas som jag kan göra hemma. I lägenheten så har jag en pilatesboll och en yogamatta så de flesta enklare övningar för kroppen fixar jag utan att behöva ta mig iväg på gymmet. Nu har jag fått ett häfte med 19 olika övningar i olika svårighetsgrader som jag ska prova ikväll efter jobbet för att se på vilken nivå jag ligger.

Imorgon så ska jag träffa Andreas Domeij uppe på Skyttis för mitt första skidpass tillsammans med honom, vi kommer även då gå igenom vilka olika övningar som passade mig bäst för att se vilka som passar mig bäst. Så nu är vilan slut, ett par timmar kvar på jobbet sen blir det nog ca en timmes styrka hemma innan alla övningarna är provade.

Det här ska bli skitroligt!

Utdrag från de olika övningarna, vissa kommer bli omöjliga att klara såhär i början men då har jag något att satsa mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar