15 januari 2013

Ett tack till er och inbjudan till skidläger!

God morgon hörrni!
Jag vill börja med att säga tack för den fina responsen som jag fick igår, jätteroligt att veta att det man gör uppskattas även bland dem jag inte ens känner.
Vissa dagar tror jag att bara är min stackars familj som läser här inne och det i ren plikt sen kommer de där dagarna när det är över 600 unika besökare på en dag. Det är ju lite så man funderar vart ni alla kommer ifrån.
Idag så är enda dagen jag jobbar under min långledighet, jag har varit ledig i fyra dagar, jobbar idag och sen så är jag ledig i fem dagar till!
Snacka om härligt.
Lägenheten är toppstädad och träningskläderna har gått varma de här dagarna. Jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan tvättmaskin. 

Om två timmar börjar jobbet och då jobbar jag till 20.30 så ikväll blir det bara hem, se en film och försöka hålla dygnet rättvänt. Imorgon så står det skidåkning på listan, jag hoppas att det ska vara lite varmare än de varit under helgen så att jag får vallan att fästa. 

I helgen så är det som sagt nybörjarlägret i längdskidor och jag ser framemot det som fan!
Det är inte försent att anmäla sig ännu, sista anmälningsdagen är idag 15/1!
Så kom igen folket, ta chansen och lär er åka skidor. Att få lära sig grunderna är något ni kan ha med er hela livet oavsett om ni satsar som vanlig motionär eller om ni vill klättra i utvecklingen.


Nu blir det att äta frukost innan jag gör mig i ordning för jobbet.
Ha en grym dag allesammans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar